wtorek, 30 sierpnia 2011

Dzień wielkoluda

Skończyłam dziś szyć mojego Anioła Wielkoluda:) Znalazłam piękną koszulę męską z kwiatkami i ślicznymi napami. Aż żal było je odcinać, więc wylądowały na przedzie sukienki.


Wybrałam się również na zakupy do pobliskiego megasamu;) z używaną odzieżą i... za 25 złotych kupiłam tyle materiałów. Aż muszę Wam to pokazać!!


Odwiedził mnie również dziś kurier i dostarczył zamówioną książkę 1, 2, 3 Sew. Już zaczęłam szaleć z pudełkami na materiały.

Jakoś tak silniej też zaczęłam pielęgnować swoje marzenia - za przypomnienie o tym bardzo dziękuję Magdzie z TworzymyInaczej.pl

ZMIERZYŁAM DZIEWCZYNĘ - 75 CENTYMETRÓW!  

10 komentarzy:

  1. Fantastyczne zakupy :) A Wielkolud jak wielki??

    OdpowiedzUsuń
  2. A to dobre pytanie...muszę go jutro zmierzyć...

    OdpowiedzUsuń
  3. Malutka nie musiałaś :) Pamiętaj,że jesteśmy tutaj po to,aby się wspierać.
    Wielkolud świetny. Książkę też mam i polecam. Kupiłaś wersję z torbą?
    Ja tym czasem odkładam swoje szyciowe projekty bo muszę kupić nową maszynę choć pochwalę się,że wczoraj w Allego wygrałam zabytkową Tułę,która jest podobno na chodzie. Zobaczymy:)
    Zakupy widzę owocne.
    Buziaki ślę :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Poproszę podpowiedź o co chodzi z torbą...Kupiłam na amazonce.pl, nic nie zaznaczali o inności wersji:( Może należało szukać dalej:0

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogromna ta góra materiałów, na pewno uszyjesz z nich wiele ciekawych rzeczy :) Dziękuję za udział w moim candy i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. zależy którą część masz no i,czy ten sam autor. Ja mam "Sew" Cath Kidston i jest tam wykrojona torba w kwiatki do samodzielnego zszycia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tę, którą umieściłam w poście niżej - autorka to Ellen Luckett Baker. A na tę, o której piszesz właśnie teraz mam chrapkę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tez mam Sew C.Kidston . W jednym z moich postów zamieściłam jej zdjęcia.
    Chętnie zobaczymy wyniki inspiracji nowo nabytą książką. Może pokażesz parę zdjęć z zawartości ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Wracam w niedzielę z podyplomówki i natychmiast na poniedziałek szykuję post o książce.
    Z info o Sew też skorzystam, bo coraz bardziej na nią ostrzę zęby.

    OdpowiedzUsuń

Licencja Creative Commons
Ten utwór jest dostępny na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska