czwartek, 1 września 2011

Gratulacje!

Drogie Panie,
chciałabym Wam wszystkim bardzo gorąco podziękować za udział w moim skromnym Candy.

Ten bukiet moich ogrodowych słoneczników jest dla Was wszystkich:) 
Najchętniej wysłałabym pannę każdej z Was, ale nie da się jej skolonować:( 
Chciałam się już poddać, ale pojawiłyście się Wy wszystkie - DZIĘKUJĘ:)

Panna jedzie do Zuzik, aby przypominać jej o wakacyjnej podróży. A wylosował ją Random.org.

Proszę o podanie adresu do przesyłki na mój mail.

Postanowiłam również, że wszystkim Paniom chcę jakoś podziękować. Niedługo poproszę Was wszystkie o adresy, bo będę chciała przesłać własnoręcznie zrobione drobności:)

5 komentarzy:

  1. O!!! Co ja widzę?!
    To naprawdę ja zostanę nową właścicielką Plażowej Panienki???
    Super!!! Bardzo się cieszę!:-D
    Już ślę maila!
    DZIĘKUJĘ!:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla Zuzik :)) Ja również dziękuję za zabawę, cieszę się, że trafiłam na Twój blog:)) Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne słoneczniki - niespotykany kolor.
    Gratuluję Zuzik !
    Pozdrawiam serdecznie !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zuzik gratuluję , a tobie dziękuję za przemiłą zabawe:):)

    OdpowiedzUsuń

Licencja Creative Commons
Ten utwór jest dostępny na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska