piątek, 19 sierpnia 2011

Szykujemy się

Nasze wspólne (moje i synka) przygotowania do procesu edukacyjnego nabrały rumieńców.
Mama szykuje się na kolejną podyplomówkę...więc uszyła sobie torbę na netbooka (specjalnie nienotbookową):)


A synkowi skończyłam szyć worko-plecak marynarski. Matreiał od TUkafki . Gorąco polecam i dziękuję za wspaniałe materiały:)


Miałam też ogromny problem z kupnem spodni do wycierania w przedszkolu, więc zaczęłam je szyć sama - HURTOWO. Odkryłam świetny tutorial jak przerobić T-shirt męski na dziecięce spodnie .


****************
Chcę też się pochwalić naszym nowym domownikiem:) Ma na imię Świnek Albi i jest niesamowity:)))Już od siódmej rano krzyczy na mnie, że jest głodny...

 

1 komentarz:

  1. Fajne wytworki,a świnek niech się opanuje w końcu trzeba się wyspać :P Buzaiczki

    OdpowiedzUsuń

Licencja Creative Commons
Ten utwór jest dostępny na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska