wtorek, 4 października 2011

Rozszyłam się

Tak się rozszyłam, że zamiast jednej wielkiej torby uszyłam już pięć, a może sześć...
Teraz będą szukały nowych domów:))) Wpadłam na pomysł i stworzyłam specjalnie dla nich blog.
sklepikowomalejmi.blogspot.com - będą tutaj gościć wszystkie moje matactwa, które będą chciały zmienić właściciela.
Na pierwszy ogień idzie mój ukochany irysek - Blue Iris BigBag.

Szyjemy też uparcie nasz domek:)
Wykroiliśmy i zszywamy powoli pierwszą ścianę - frontową.

A tak w ogóle to igła chyba mi nie stygnie. Szykuję lalę do konursu w mamine.pl, coś na wymiankę i modyfikuję tescową koszulkę według tutorialka Sachiko.
Fotografuję przy okazji każdy kolejny krok, żeby przełożyć na polskie centymetry i pochwalić się własnymi postępami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Licencja Creative Commons
Ten utwór jest dostępny na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska