poniedziałek, 17 października 2011

Dłuższa przerwa:(

Muszę, Kochane, Was tymczasowo opuścić:( Mam taki nawał pracy i obowiązków, że maszyna na chwilę musi pokryć się kurzem:( Mam dwa ważne szkolenia do poprowadzenia i pracę na studia do napisania. Muszę zrezygnować ze swojego udziału w tworzeniu szmacianej lali na konkur mamine:( Jedyne nad czym przysiąde to praca na wymiankę, ale to już mam prawie zrobione:) Po powrocie pokażę Wam co przygotowałam:) Pokaże również kilka tutoriali - na spódnicę z męskiej koszuli, kamizelkę bez szycia i cudną spódnicę (dziś właśnie przyszedł zamówiony materiał). Umieszczę również zdjęcia i krótki opis dwóch książek, które właśnie dziś do mnie dotarły - Sewing for boys i Sew.

Pozdrawiam wszystkie ciepło i do przeczytania, mam nadzieję, że zaraz po 11 listopada:) 

1 komentarz:

  1. Bardzo dziękuje Ci za prezent w wymiance jesiennej. Torba jest przecudna!!!!! Wisi w przedpokoju na ozdobnym wieszaczku zawsze gotowa pójść ze mną na zakupy. Mam nadzieję, że paczka ode mnie dotarła w całości i choć trochę się spodobała jej zawartość. Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję.

    OdpowiedzUsuń

Licencja Creative Commons
Ten utwór jest dostępny na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska