poniedziałek, 5 września 2011

Stanęłam do wyzwania

Przełamałam się i stanęłam do wyzwania zaproponowanego przez TUkafkę:) Stworzyłam swojego aniołka. Jest to Anioł Stróż Domowego Ogniska. Wisi przy wejściu do naszego mieszkania i wita domowników oraz gości. 

Nie wiem, czy może stanąć do patchworków, ale co mi tam:))) Najwyżej TUkafka mnie wyrzuci:))) 

I tak bardzo gorąco jej dziękuję za przedłużenie deadlinu :*

Oto mój patchworkowy domek. Lubię na niego patrzeć - przypomina mi domki budowane przez mojego brzdąca, jego przedszkole (zresztą nawet nazywa się "Baśniowy dom") a przede wszystkim mój wymarzony warsztat.

3 komentarze:

  1. No kochana coraz ładniejsze anielinki robisz,
    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję:* Coraz więcej też pomysłów rodzi się w mojej głowie:) Tylko czasu już brak...doba za krótka:(

    OdpowiedzUsuń
  3. No potwierdzam , prześliczny anielak!;)

    OdpowiedzUsuń

Licencja Creative Commons
Ten utwór jest dostępny na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska