czwartek, 2 stycznia 2014

Mikołaj przychodzi 2 stycznia!

Gdybyście, Moi Drodzy, nie zauważyli, to Mikołaj z prezentami przychodzi 2 stycznia:) A przynajmniej do mnie...
Oto co przyniósł mi dziś i spowodował, że cieszyłam się jak dziecko i po raz pierwszy od bardzo dawna popłakałam się z radości.

To żurnal  Beyers Mode z wykrojami z czerwca 1956 roku! Wydawany był w Wiesbaden a drukowany w Austrii. Jest w rewelacyjnym stanie i posiada wykroje do wszystkich zaprezentowanych w środku modeli.




Dla tego modelu walczyłam ostatnio jak lwica na licytacji Burdy z lat piędziesiątych i.. poległam przy 160 zł.:( A tu proszę - niespodzianka.












Jako miły dodatek w drugiej paczce znalazłam materiały, na które niecierpliwie czekałam. Zakupione w sklepie PIMAR. Przecudne batysty, z których planuję dwie sukienki oraz bluzkę. W ogóle na styczeń plan szyciowy przewiduje miesiąc bluzek. Aż pięć chodzi mi po głowie.



Już niedługo obiecane spodnie z lenistwa oraz garsonka z bum-freezerem, który zresztą też znalałam w dzisiejszym prezencie.


2 komentarze:

  1. Gdyby brakło pomysłów - polecam uszycie coś dla mnie :) Fajna bluzeczka czy spodenki zawsze mile widziane. Oczywiście - kwestie formalne do uzgodnienia wg Twoich warunków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do kontaktu na priv:) Z wielką przyjemnością:))

    OdpowiedzUsuń

Licencja Creative Commons
Ten utwór jest dostępny na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska